סדנה לניהול שיחות קשות באומץ
תפיסה וכלים תומכים לניהול שיחות מאתגרות (בין ממשקים, צוותים, משוב, הערכת ביצועים, צימצומים)
ההתמודדות עם שיחות משוב, תיקשורת בין ממשקים, הערכת ביצועים או כל שיחה קשה אחרת יכולה להשפיע על היחסים בין מנהלים לעובדים, לקולגות וגם על האווירה בארגון.
בסדנא פרקטית יוצגו תפיסה וכלים מעולם האימון לעידוד מצוינות באמצעות ניהול שיחות אמיצות.
מה יקבלו המשתתפים.ות בסדנא:
- למידה של 7 מפתחות לתקשורת אמיצה הכוללים את הצעדים הפרקטים להתנהלות מטיבה לפני, תוך כדי ואחרי השיחה.
- היכרות עם 7 הטעויות הנפוצות בניהול שיחות אמיצות ואיך להימנע מהן.
- שימוש במשולש האומץ היומיומי – מארגן חשיבה פשוט וישים.
- התבוננות בשני צירים doing +being
אל תחכו שהבעיות ייעלמו, בואו ללמוד איך לפתור אותן בצורה הנכונה.
הצטרפו לארגונים המובילים כמו שטראוס, EY, abbvie, צ׳קפוינט, אלביט ותעשייה האוורית שכבר משתמשים בכלים הפרקטיים שפיתחתי.
״היה מדהים וקיבלת מלא מחמאות, תודה לך אמיצה שכמוך שפיזרת את אבקת הקסמים שלך״
הילית קינרייך, סמנכ״לית משאבי אנוש אלביט מערכות מידע
״העברתי שאלון משוב על הסדנא והרב ענו שהסדנא נתנה כלים מצוינים לשיפור וחיזוק האומץ הניהולי ושהסדנא הועברה בצורה טובה ויעילה, אז שאפו״
הילית הכט, הדרכה EY